Департаментом екології та природних ресурсів Житомирської обласної державної адміністрації (далі - Департамент) здійснювались заходи щодо забезпечення безумовного виконання працівниками Департаменту вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від
7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та розпорядження голови облдержадміністрації від 11.11.2024 № 866 «Про забезпечення виконання в області вимог Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008».
Працівниками Департаменту протягом звітного періоду забезпечувався належний розгляд звернень громадян, що надходили до Департаменту із належним реагуванням на обґрунтовані заяви та скарги громадян, роз’яснення проблем, що спричиняють їх надходження. Підвищено персональну відповідальність посадових осіб за своєчасний, кваліфікований, повний розгляд звернень громадян.
Протягом 2024 року до Департаменту надійшло та опрацьовано 97 звернень громадян, з них: 9 – колективних та 1 - дублетне.
Питання, порушені у зверненнях громадян були взяті на контроль та розглянуті у визначені терміни, про що було інформовано авторів звернень.
Переважна більшість звернень надійшла від мешканців міста Житомира та Житомирського району.
У зверненнях здебільшого піднімались земельні питання, а також питання щодо забруднення навколишнього середовища.
У рамках дотримання принципів відкритості та прозорості діяльності Департаменту працює Веб-сайт (http://www.eprdep.zht.gov.ua), на якому висвітлюється екологічна інформація, а також детально описаний механізм подання інформаційних запитів, звернень від громадян.
Також, у робочі дні працює телефон «гарячої лінії» (наказ від 08.10.2024 № 27-ОД «Про затвердження прямої «Гарячої» телефонної лінії в Департаменті екології та природних ресурсів облдержадміністрації). Протягом звітного періоду звернень на телефон «гарячої лінії» не надходило.
Особистий прийом громадян керівництвом Департаменту відбувається згідно графіка (наказ від 14.03.2024 №10-ОД «Про встановлення днів та годин прийому громадян керівництвом Департаменту екології та природних ресурсів обласної державної адміністрації»)
Відповідальними працівниками Департаменту дотримуються вимоги Інструкції з діловодства за зверненнями громадян та Класифікатора звернень громадян, затверджених постановами Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348 та від 24.09.2008 № 858 відповідно.
Щокварталу здійснюється аналітична робота за зверненнями громадян, що надійшли до Департаменту.
Керівництвом Департаменту систематично аналізується робота зі зверненнями громадян, встановлений дієвий контроль за повним, кваліфікованим і об’єктивним розглядом звернень громадян, додержанням встановлених законодавством термінів їх розгляду та своєчасним наданням відповідей авторам звернень.